CENNIK BIURA RACHUNKOWEGO BR GRZESIAK

CENY W NASZYM BIURZE ZACZYNAJĄ SIĘ OD:
-Książka Przychodów i Rozchodów (KPiR) – 150 zł netto/mc
-Ryczałt – 100 zł netto/mc
-Pełne Księgi Handlowe – 350 zł netto/m3
-Obsługa ZUS Właściciela Firmy – 50 zł netto os./mc
Obsługa ZUS Pracowników – 50 zł netto os./mc
-Szkolenia okresowe BHP online – 50 zł netto os./szkolenie
-Szkolenia wstępne i okresowe BHP stacjonarnie – 100 zł netto os./szkolenie

PROMOCJA (dla KPiR i Ryczałtu):
-pierwszy miesiąc obsługi – 1 zł netto
-drugi miesiąc – za 50% wyliczonej stawki

Wszystkie ceny podano w kwotach netto, do których należy doliczyć podatek VAT 23%. Na ostateczną kwotę usługi mają wpływ: rodzaj prowadzonej księgowości, informacja czy jest się płatnikiem VAT, ilość dokumentów, liczba zatrudnionych pracowników oraz usługi i opłaty dodatkowe. W myśl Art. 66 Kodeksu Cywilnego cennik nie stanowi oferty i służy jedynie do wyliczenia szacunkowych kosztów współpracy.