Cennik

CENY W NASZYM BIURZE ZACZYNAJĄ SIĘ OD:
-Książka Przychodów i Rozchodów – 90 zł netto/mc
– Ryczałt – 80 zł netto/mc
– Karta podatkowa – 50 zł netto/mc
-Obsługa Kadrowo-Płacowa Właściciela i Pracowników – 30 zł netto os./mc
-Szkolenia okresowe BHP online – 32 zł netto os./szkolenie
-Szkolenia wstępne i okresowe BHP stacjonarnie – 70 zł netto os./szkolenie

PROMOCJA:
-pierwszy miesiąc za 1 zł netto
-drugi miesiąc za 50% wyliczonej stawki

Wszystkie ceny podano w kwotach netto, do których należy doliczyć podatek VAT 23%. Na ostateczną kwotę usługi mają wpływ: rodzaj prowadzonej księgowości, informacja czy jest się płatnikiem VAT, ilość dokumentów, liczba zatrudnionych pracowników oraz usługi i opłaty dodatkowe. W myśl Art. 66 Kodeksu Cywilnego cennik nie stanowi oferty i służy jedynie do wyliczenia szacunkowych kosztów współpracy.


[contact-form-7 id=”289″ title=”Contact form 1″]